20 dingen die een kleuranalyse oplevert
Als De Kleurstylist help ik ondernemers (m/v) en teams aan een frisse, energieke uitstraling en een duurzamere manier van kleding aanschaffen. Veel ondernemers kunnen kennis over kleurtypes ook inzetten in hun werk. Denk aan een fotograaf, vormgever, art director en anderen die met vorm bezig zijn. De juiste kleuren versterken jou én je verhaal!
- Complimenten over hoe goed je eruit ziet (ook als je je helemaal niet zo goed voelt).
- Meer zelfvertrouwen, doordat je bij elke blik in spiegel ziet dat het plaatje klopt.
- Alles in je kledingkast kleurt bij elkaar.
- Lijntjes worden minder zichtbaar.
- Oneffenheden in je huid worden rustiger.
- Je ogen knallen.
- Complimenten over heel basale kledingstukken, simpelweg omdat je de kleur rockt.
- Energieke uitstraling.
- Minder blauw onder je ogen.
- Je kunt deze kennis ook andersom gebruiken, om mensen wat minder energiek/fit in beeld te krijgen bijvoorbeeld.
- Meer bewustzijn over fast fashion.
- Met minder kleren, meer combi’s maken.
- Geen miskopen op kleur meer.
- Winkelen wordt sneller en leuker, doordat je in een winkel in een oogopslag ziet welke kledingstukken jou qua kleur fantastisch staan.
- Enorm leuk om bij mensenkijken ook te kunnen kijken naar wat ze dragen en of dat werkt voor ze.
- Je kunt mensen om je heen blijmaken met kleding die niet bij jou past, maar wel bij hen.
- Een duurzamere relatie met je kledingkast.
- Je kunt je kennis over kleurtypes direct inzetten bij briefen van fotografen, art directors, modellenbureaus, |
vormgevers … - Alle aandacht voor jou en je ogen (waar de meeste non-verbalen communicatie plaatsvindt.
- Klanten ervaren rust en harmonie, wat vertrouwen schept.
Investeer
Een kleuranalyse is een investering in een vaardigheid. Een nieuwe manier van kijken. Een investering in je jezelf, je team, je aarde, je werk, je klanten … Hou me in de gaten via Instagram of bel me gewoon meteen op 06 18882315 om een afspraak te maken.
Alles wat ik nodig heb is een plek met daglicht, een stoel en een kop koffie. De rest neem ik zelf mee. In een dag of dagdeel (afhankelijk van de grootte van je team) weten jullie allemaal wat je kleurtype is en hoe je de kennis over kleurtypes privé en zakelijk in kunt zetten.